رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد از ۲۱ مردادماه تا اول شهریورماه خبر داد.

به نقل از سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد، مجتبی علوی فاضل رئیس مرکز آزمون گفت: انتخاب رشته و پذیرش در رشته‌محل‌های با آزمون و بدون آزمون توسط دانشگاه آزاد انجام می‌شود و داوطلبان بدون آزمون، صرفه نظر از اینکه در چه گروه آزمایشی شرکت کرده‌اند یا دیپلم چه گروه آزمایشی را دارند می‌توانند انتخاب رشته وسیعی را در هر زیر مجموعه‌ای که می‌خواهند داشته باشند.

وی در رابطه با نحوه انتخاب رشته‌ داوطلبان با آزمون گفت: انتخاب داوطلبان شامل ۲۰ رشته محل است که از طریق سایت این مرکز به نشانی www.azmoon.org صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد یادآور شد: دانشگاه آزاد ظرفیت کافی برای پذیرش همه داوطلبان را دارد اما داوطلبان با داشتن قدرت انتخاب بالاتر، می‌توانند رشته‌های خاص و مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

علوی فاضل گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی طبق مصوبه وزارت علوم می‌توانست شهریه خود را تا ۲۵ درصد افزایش دهد اما برای رفاه حال دانشجویان و خانواده‌های آنان، میانگین افزایش شهریه تنها ۱۵ درصد اعلام شد و تمام تلاش ما این است که با افزایش ظرفیت‌ها همراه با ارتقای کیفیت و حفظ استانداردها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، شوق و امید در خیل مشتاقان تحصیلات عالیه را فراهم کنیم.

به گفته وی، در کارنامه داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۳، کد پیگیری برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود دارد که داوطلبان با وارد کردن آن کد در سایت مرکز آزمون این دانشگاه ، می‌توانند انتخاب رشته کنند.امسال بیش از ۹۵ درصد ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون است.

تذکر : با توجه به این که ۹۵% رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور پذیرش دارند ما فقط تراز های رشته های پر طرفدار را ارائه دادیم

تذکر : تراز خود را از کارنامه کنکور سراسری خود پیدا کنید که همان نمره کل در سهمیه می باشد به عنوان مثال اگر نمره کل در سهمیه زیر گروه دوم شما ۹۵۰۰ باشد شما رشته دارو سازی علوم دارویی تهران قبول میشوید زیرا تراز آن ۹۱۹۹ است

تذکر : جهت انتخاب رشته سراسری نیز به سایت www.konkurnews.com مراجعه نمایید

 

دانلود تراز های دانشگاه آزاد اسلامی

تذکر : برای مشاهده تراز های بیشتر از دید مشاوران نیز میتوانید لینک زیر را هم دانلود کنید

دانلود تراز های دانشگاه آزاد اسلامی از دید مشاوران

کنکور , دانشگاه آزاد اسلامی ,     
مشاوره نحصیلی رایگان,کنکور,استاد احمدی٬ استاد حسین احمدی٬انتشارات گیلنا٬کنکور٬ کنکور آسان است٬ کنکور اسان٬ کنکور اسان است٬ کنکور برتر٬ کنکور نیوز٬ کنکورآسان,درس خواندن آسان است,مشاوره کنکور,مقالات کنکور,مقالات کنکوری


۲ دیدگاه

دلنیا · ۸ مرداد ۱۳۹۴ در ۲:۱۵ ب.ظ

سلام استاد ممنونم بخاطر این ترازها استاد ولی اینا تخمینی نیستن؟؟؟ اخه تراز پرستاری سنندج رو دادین ۵۸۰۰درصورتی که سال۹۳ یکی از فامیلامون با تراز ۶۶۰۰قبول نشد!!!!!!

    مهندس سلام · ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ در ۵:۳۷ ب.ظ

    نه تخمینی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی