فرصت طلایی در هفته‌ی پایانی

در هفته‌ی آخر، باز هم این فرصت را دارید که آموخته‌های‌تان را برای آخرین بار مرور کنید و تورق سریع داشته باشید. این فرصتی است که می‌توانید آن را به یک شانس بزرگ برای موفقیت در کنکور تبدیل کنید.

این نکته مهم و کلیدی یادتان باشد در دوره‌ی تورق سریع باید فقط قسمت‌های مهم و نشان‌دارشده‌ی کتاب درسی، مباحث پرتکرار دروس دین و زندگی، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و عربی، یادداشت‌ها و خلاصه‌برداری‌های شخصی خود، فرمول‌ها را آن هم به صورت روزنامه‌وار بخوانید. تورق سریع را به خواندن کامل تبدیل نکنید. کتاب‌ها را ورق بزنید و مطالب را در ذهن خود مرور کنید و بگذرید.

سعی کنید در هفته‌ی پایانی آرامش خود را افزایش دهید و با توکل به خداوند،اندیشه‌ی مثبت و روحیه‌ای سرشار از انرژی، تورق سریع را انجام دهید و به این موضوع فکر کنید که شما به اندازه‌ی تلاشتان مطالب را یاد گرفته‌اید و روز کنکوردر جلسه آزمون قرار است همین مطالب از شما امتحان گرفته شود.در این چند روز باقیمانده مثبت فکر کنید.

منبع : انتشارات گیلنا

مشاوره نحصیلی رایگان,کنکور,استاد احمدی٬ استاد حسین احمدی٬انتشارات گیلنا٬کنکور٬ کنکور آسان است٬ کنکور اسان٬ کنکور اسان است٬ کنکور برتر٬ کنکور نیوز٬ کنکورآسان,درس خواندن آسان است

 


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی