مقاله ای از انتشارات گیلنا از مفهوم کنکور ( بخش پنجم )

رمز موفقیت در کنکور چیست؟

سوالی که ممکن است برای تمام داوطلبان کنکور ایجاد شده باشد، این مسئله است که رمز موفقیت در کنکور سراسری چیست؟ و شما چگونه می توانید در کنکور به موفقیت دست پیدا کنید. یکی از رمز های اصلی موفقیت در کنکور این است که شما به بهترین شکل ممکن خود را برای شرکت در کنکور سراسری آماده کنید. به این صورت که شما از بهترین منابع کنکوری، بهترین برنامه مطالعاتی، بهترین مشاوره و … استفاده کنید. تا بتوانید در روز کنکور بدون هیچ گونه استرسی بتوانید در کنکور سراسری شرکت کنید، و به هر نوع سوال سخت و ترکیبی پاسخ دهید.

البته ما در مقالات قبلی خود مانند موفقیت در کنکور چگونه امکان پذیر است؟ به بررسی دقیق این موضوع پرداختیم. که شما می توانید با مطالعه آن اطلاعات بسیار خوب و جامعی درباره چگونگی کسب موفقیت در کنکور به دست بیاورید، و با بکارگیری این اطلاعات به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنید.

رتبه کنکور چیست

در کنکور سراسری و در هر رشته آزمایشی تعداد بسیار زیادی دانش آموز شرکت می کنند، و هر کدام از آنها به یک رتبه دست پیدا می کنند. و اگر هر کدام از آنها به رتبه و نتیجه خوبی دست پیدا کند می تواند در رشته و دانشگاه مورد علاقه و پرطرفدار به راحتی قبول شود. رتبه در کنکور نیز به این گونه است که شما در هر درس به درصدی از سوالات دروس مختلف پاسخ می دهید. و بر اساس اهمیت هر درس شما به یک تراز کلی دست پیدا می کنید، و با کنار یک قرار گرفتن نتایج هر درس یک رتبه کلی برای شما در نظر گرفته می شود. که این رتبه می تواند بر روی انتخاب رشته دانشگاهی شما بسیار تاثیر گذار باشد.

در این مقاله کنکور چیست و چگونه می توان در کنکور به موفقیت دست پیدا کنید، به صورت کلی و بسیار کامل کنکور را مورد بررسی قرار دادیم. تا شما عزیزان دانش آموز و داوطلب کنکور که قصد شرکت در کنکور سراسری دارید، بتوانید با مطالعه این مطلب بیشتر با کنکور و چگونگی برگزاری ان آشنا شوید.


مهندس احمد سلام مشاور برتر انتشارات گیلنا
برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شماره‌های
۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱
۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲
۰۹۱۲۸۳۷۵۷۴۷
تماس بگیرید

 


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی