سخن انتشارات گیلنا با کنکوریهای ۹۹

حتما روزهای اولی که مدرسه رفتید رو یادتونه… ورود به یک دنیای جدید، با ادمهای جدید و شروع یک مرحله ی جدید در زندگی که برای هر کس قطعا یک تجربه ی خاص بوده..شما در دبستان یاد گرفتین که بخوانید و بنویسید پله به پله پیش رفتین .. به راهنمایی رفتین با کلی شیطنت ها و خاطرات تلخ و شیرین خودش.. به دبیرستان اومدین ..شاید تو سه سال اول همش به خودتون میگفتین حالا کو تا کنکور اما امسال که پیش دانشگاهی هستین فهمیدین که دیگه وقتش رسیده و باید یه کاری بکنید…!

دوست عزیز من، لحظه ای بشین و با خودت فکر کن.. واقعا هدف و تصمیمت برای آینده چیه؟ دوست داری به چی برسی؟ آیا همه ی اون چیزی که تو میخوای درامد زیاد و پول فراوانه؟ آیا تو واقعا دنبال کسب علم و تحصیل و یادگیری هستی؟

یک لحظه فقط یک لحظه ازت میخوام که با خودت رو راست باشی و تو این وانفسای انواع مشاوره ها و کلاسهای رنگارنگ کنکور به خودت فکر کنی؟؟

فقط یادت باشه هر کاری که تصمیم داری انجام بدی، هر چیزی که مد نظر خودت هست و هر هدفی که داری تا انتهای اون پیش برو و هرگز نا امید نشو.

اگر امسال اراده کردی و هدفت دانشگاه رفتن و کسب علم و دانش هست با امید و توکل پیش برو و از هیچ کس و هیچ چیز نترس.

نه تنها تو مسیر کنکور بلکه در مسیر زندگیت امید و توکل رو فراموش نکن. باور کن اینها معجزاتی هستند که تاثیرش رو بعدها خواهی دید.

در آخر اینکه یاد بگیر در زندگی قوی باشی و یاد بگیری چالشها و مشکلات زندگیت رو چطوری و از چه راهی حل کنی.

(( کنکور فقط یک امتحان نیست، تمرین درست زندگی کردن است))

 

مهندس احمد سلام مشاور برتر انتشارات گیلنا
برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شماره‌های
۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱
۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲
۰۹۱۲۸۳۷۵۷۴۷
تماس بگیرید


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی