شروع تلاش برای موفقیت در کنکور

از روز های داغ تابستان غافل نشو ! (قسمت دوم)

تهیه و تنظیم : مهندس سلام
*نکته ی مهم دیگر این است که در فصل تابستان، هنوز به صورت جدی کار مدارس آغاز نشده و از طرفی به خاطر فاصله ای که تا کنکور پیشرو دارید ، شرایط برای انجام دو کار زیر فرهم تر است :

 

 

 

**تقویت و جبران نکات ضعف درسی و دیگیری پرداختن بیشتر به دروس محاسباتی و استدالی تری مثل عربی یا زبان ( از عمومی ها و زبان غیر مادری ) و ریاضی یا فیزیک ( از دروس اختصاصی).
در کل جبران نقاط ضعف و یادگیری چنین درس هایی در فضای تابستان به خاطر داشتن فرصت یادگیری بیشتر و عمیق تر در کنار استرس کمتر بسیار مفید تر خواهد بود .
 *یکی از مشکلات اصلی داوطلبان کنکوری ، عدم آشنایی آن ها با شیوه های درست برنامه ریزی و مطالعه مفید است .
بنابرین توصیه میکنیم با شرکت در طرح های مدون آموزشی
– مشاوره ای، خود را در زمینه های مختلف آماده کنید .
 دقت کنید فقط با مطالعه کردن یک سری مقالات و جزوه های مختلف ، نمیتوانید یک برنامه ریزی درسی حرفه ای شوید بلکه باید مدتی به صورت مستمر آنها را پیگیری و به کار ببندید تا با گذشت زمان مهارتهای کافی را کسب کنید .
 تا اینکه در پایان تابستان به یک کنکوری واقعی تبدیل شده و اما این بار با کوله باری پر از تجربه سال تحصیلی جدید یا همان پاییز را آغاز کنید.
هرکسی ، تا زمانی که موقیعت امروز خود را درک نکند ، گام بعدی را استوار تر بر نخواهد داشت   وب سایت " انتشارات گیلنا" از وبسایت های مورد اعتماد گوگل در زمینه  کنکور  و از مجموعه آموزشی استاد حسین احمدی با مدیریت ابراهیم خلیل مهرنو و با همکاری تیم مشاوره ای قدرتمند در این ماه شما را تا روز کنکور۹۳ همراهی می کند تا این که به هدف مورد نظر خودتان رسیده باشید و همواره جزء برترین نفرات کنکور ۹۳ شوید.
 مقاله های ما را میتوانید از طریق همین وب سایت دنبال کنید .
آرزوی قلبی ما قبولی شما دانش آموز عزیز در بهترین دانشگاه کشور است.
 *شاید یکی از عوامل مهم در موفقیت رتبه های برتر کنکور ، مهارتهای مثال زدنی آنها در امر عادت های مطالعاتی خوب شان نسبت به سایر داوطلبان کنکور باشد.
تابستان فصل مناسبی است تا در قالب یک برنامه ی زمانی افزایشی به تدریج به میزان مطالعه ی خود در طول هر هفته اضافه کنید و از همه مهم تر اینکه به خود بقبولانید.
داشتن یک مطالعه ی مستمر در کنار تعداد ساعت مطالعه ی مناسب ضروری خواهد بود.
 این روند فوق موجب می شود تا شما با حدکثر توان خود در فصل پاییز شرع خوبی را به دنبال داشته باشید .
*خلاصه نویسی بعد از مطالعه ی کامل مباحث ودروس به شما این امکان را نیدهد که در شب های آزمون و کنکور ، در یک مدت کوتاه با مرور خلاصه های خود ، به حداکثر آمادگی لازم برسید. این فرصت در تابستان نسبت به سایر  فصل ها بیشتر فراهم است
*با مطالعه ی دقیق منابع درسی خود ، میتوانید به شکل واقع بینانه ای که مشکلات احتمال خود پی ببرید و در صورت نیاز در ماه های آینده ، کتابهای کمک درسی مناسب راتهیه یا در کلاس های تقویتی مورد نظر خود شرکت کنید .
پس با ما همراه باشید با یک انرژی مثبت. می توانید با تیم مشاوران سایت انتشارات گیلنا در تماس باشید وب سایت انتشارات گیلنا دارای یک برنامه ریزی ویژه برای داوطلبان کنکور ، که توسط ۱۳۰ رتبه برتر تهیه و تنظیم شده است با شما خواهد بود …
پایان موفق باشید .
شماره تماس جهت مشاوره : ۶۶۴۹۸۷۲۴-۰۲۱ ، ۶۶۴۰۹۶۴۰-۰۲۱، ۰۹۱۲۸۳۷۵۷۴۷
مشاوره نحصیلی رایگان,کنکور,استاد احمدی٬ استاد حسین احمدی٬انتشارات گیلنا٬کنکور٬ کنکور آسان است٬ کنکور اسان٬ کنکور اسان است٬ کنکور برتر٬ کنکور نیوز٬ کنکورآسان,درس خواندن آسان است

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی