صبح با برنامه‌ریزی درست و حسابی شروع می‌کنی به درس خواندن و مطالعه کردن.همه‌ی ابزارهای لازم را برای یک مطالعه با کیفیت را در اختیار داری، روحیه‌ای بالا که حکایت از پیمودن مسیر موفقیت دارد. کتاب را ورق می‌زنی و مطالعه را شروع می‌کنی.

هنوز چند دقیقه‌ای نگذشته است که سر و کله‌ی افکار روزهای قبل پیدا می‌شود. دارند نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند: «تو که این‌قدر می‌خوانی اما نتیجه‌ی خوب و درستی نمی‌گیری …».

این افکار هر روز به سراغت می‌آیند. اما امروز، روزی متفاوت است. دیگر کتاب یا جزوه را نمی‌بندی. به جای این‌که آن‌ها (تفکرات منفی) را با عصبانیت از خودت برانی به آن‌ها خوشامد و خیرمقدم می‌گویی.

به آن‌ها خواهی گفت: "از این‌که این‌قدر به من توجه دارید سپاسگزارم؛ اما این بار قرار نیست تسلیم شوم."شما این بار تصمیم بسیار درستی گرفته‌اید. به جای این‌که تسلیم ناامیدی شده باشید، امید را در خود زنده نگه داشته‌اید.پس موفقیت در چند قدمی شماست.

   
انتشارات گیلنا,کنکور آسان است,استاد حسین احمدی,درس خواندن آسان است,کنکور,کنکور آسان,استاد احمدی,مهندس مسعودی,امیر مسعودی,کنکور نیوز,امید را در خود زنده نگه دارید موفقیت نزدیک است


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی