افزایش سرعت تست زنی

من خوب درس می خوانم اما در تست زنی کند هستم در این زمان چگونه سرعت تست زنی خود را بالا ببرم؟

دوستان عزیز سلام… انیکتا مساوات هستم دانشجوی رشته ی پزشکی دانشگاه گیلان. در این مقاله دو روش افزایش سرعت زنی را براساس تجربیات شخصی خودم برایتان به شکل مختصر توضیح میدهم.

  1. روش تست پرفشار: دوستان عزیز یکی از کارهایی که شما می توانید برای افزایش سرعت تست زنی خود انجام دهید این است که تعدادی تست تکراری در هر مبحث را در زمانی کوتاه تر از حد استاندارد تعریف شده برای آن مبحث بزنید. این تست ها شامل – زیست شناسی ۳۰ تست تکراری در ۱۵ دقیقه- ریاضی ۱۵ تست تکراری در ۱۵ دقیقه – فیزیک ۱۵ تست تکراری در ۱۲ دقیقه – شیمی ۲۰ تست تکراری در ۲۰ دقیقه. این پکیج که می توانید به شکل هر شبانه مورد استفاده قرار بگیرد شما را در سرعتتان یاری می کند.
  2. روش دفترچه ای آزمون های هفتگی: از نیمسال دوم به بعد شما می توانید دفترچه ی آزمون های آزمایشی سنش قلم چی، گزینه ۲ و … مربوط به سال های اخیر در مباحثی که مرتبط با فصول مورد مطالعه ی شما هستند را از سایت ها دانلود کنید و یک هفته در میان دفترچه ی آزمون را به شکل یک آزمون سراسری در کتابخانه یا منزل با احتساب زمان های تاکید شده در دفترچه از خود آزمون بگیرید و اشکالات رایج در تست زنی و سرعت خود را به تدریج برطرف کنید.

چگونه ذهن مثبت و موفق داشته باشیم؟

یکی از موضوعات بسیار مهم نیروی تخیل و ترمیم اهداف و موفقیت های هاییست که شما در زندگی به دنبال آنها هستید. سعی کنید در تخیل هایتان خلاق و پرشور باشید و ذهن بازی داشته باشید. رفته رفته باور می کنید که تنها نجات دهنده زندگیتان خودتان هستید. از تلقین های مثبت بهره ببرید و زیرا که این شما هستید که سازنده آرمانها و اهدافتان هستید هرچقدر نسبت به خودتان احساس بهترین داشته و قدردان خود باشید، شادتر خواهید بو دو انرژی خلاق شما افزایش می یابد. پس هوشمندانه و هدفمند باشید در ترسیم این تخیلات؛ زیرا که این تصویرسازی ذهنی به شما اراده لازم را برای دستیابی به اهدافتان می دهد.

و اما آشنایی با واژه ای به نام تلقین! هر نوع تلقینی بر روری ضمیر ناخودآگاه ما اثر می گذارد البته باید توجه داشت که تلقین به خودی خود اثری ندارد مگر اینکه ما آن را از درون باور کنیم. تلقین سازنده نیروی شگفت انگیزی دارد و موجب تحت کنترل در آوردن نفس می شود. پس بهتر است همواره از تلقین های مثبت پیروی کرده و از منفی بافی دوری کنیم تا رفته رفته اهداف و توانایی های خود را باور کرده و به سمت دستیابی آنان قدم برداریم.

پس ابتدا اهداف کوتاه مدت خود را که در جهت هدف اصلی یعنی کنکور است مشخص کرده و سپس با یک برنامه ریزی خوب و دقیق و انگیزه بالا برای رسیدن به آنها تلاش کنید به طور مثال سعی کنید لیستی از اهداف کوتاه مدت خود تهیه کرده و در نقطه از اتاق که همیشه در معرض دید شما باشد نصب کنید تا فراموشتان نشود. بعد از دستیابی به هرکدام تیکی جلوی آن بزنید تا میزان پیشرفت خودتان را بسنجید و همچنین روند کاری خودتان را حتما با یک مشاور هم چک کنید، تا کارایی برنامه و نوع عملکرد شما کاملا مشخص شده و در صورت وجود اشکال، آنها را برطرف کنید.

با موسسه کنکور آسان است به اوج یادگیری خواهید رسید و مهندس امیر مسعودی و استاد حسین احمدی و مهندس سلام مثل همیشه پشتیبان شما خواهند بود

برای موفقیت در کنکور با تدریس حرفه ای اساتید برتر کشور و کنکور آسان است

همراه باشید

استاد احمدی ، مهندس امیر مسعودی ، مهندس عارف ربیعیان ، دکتر مهدی شیخی

جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی درسی رایگان و بهره مندی از

طرح ویژه نوروزی کنکور آسان است

با شماره های

۴۰ ۹۶ ۴۰ ۶۶ – ۰۲۱

۳۸۸۹ ۷۵۲ ۰۹۱۲

تماس بگیرید


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی