انتشارات گیلنا تقدیم می کند:

انتخاب رشته آسان است

انتخاب رشته آسان از دیدگاه استاد حسین احمدی

ویژه کنکور ۹۵

photo 2015 07 08 06 18 00 انتخاب رشته آسان است ویژه سال 94 ( رایگان ) کلیک کنید

برای انتخاب رشته حرفه ای، بر روی رشته و منطقه خود کلیک کنید و فایل را دانلود کنید پس از دانلود می توانید مشاهده کنید که با رتبه خود در چه رشته و شهرهایی پذیرفته می شوید.

انتخاب رشته آسان       30 رشته خیلی خوش بینانه
 40 رشته خوش بینانه
۴۰ رشته منطقی
۲۰ رشته کف
۲۰ رشته بدبینانه 

 

به‌طور مثال :

۱) اگر رتبه‌ی شما در حد ۴۰۰۰ می‌باشد حدود ۳۰ رشته را از بین رشته‌های قبولی‌ رتبه‌های ۳۰۰ تا ۳۰۰۰ انتخاب کنید (یعنی ۳۰ رشته‌ی افسانه‌ای، که اگر خیلی خوش شانس باشید ممکن است در یکی از آن‌ها قبول شوید و نامتان در تاریخ کنکور افسانه شود مثل همان خانمی که با رتبه ۸۳۲ کشوری برایش انتخاب رشته کردم و با اینکه بومی تهران نیز نبود و همچنین سهمیه منطقه ۲ بود اما به لطف خداوند پزشکی شهید بهشتی قبول شد).

۲) ۴۰ رشته از  رشته‌های قبولی رتبه‌های ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ (یعنی خوش بینانه)     3) 40 رشته از رشته‌های قبولی رتبه‌های ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ (یعنی منطقی)

۴) ۲۰ رشته از رشته‌های قبولی رتبه‌های ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ (یعنی کف)      5) 20 رشته هم پیام نور، پیام نورهای دور از مرکز و غیرانتفاعی‌های تازه تاسیس (بدبینانه)

مهم: انتخاب رشته نهایی خود را حتما با پرینت انتخاب رشته‌ی نرم افزاری سازمان سنجش مقایسه کنید، رشته‌هایی که مشترک می‌باشند بالای ۹۵ درصد رشته‌هایی است که شما در آن‌ها قبول می‌شوید.

مهم: از سال گذشته بر خلاف سال‌های قبل رشته‌های دانشگا‌ه‌های بین‌الملل که شهریه بالایی دارند، متمرکز اعلام شده‌اند (مصاحبه آن‌ها حذف شده‌ است) پس در انتخاب آن‌ها دقت کنید. دانشگاه بین‌الملل از رتبه‌ 2500 تا ۳۸۰۰۰ در سال قبل پذیرش داشته است.

  مهم: در هنگام انتخاب رشته به شبانه‌های استان‌های بومی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید زیرا شانس قبولی شما در آن‌ها چندین برابر بیشتر از شبانه‌های غیر بومی شماست.

تذکر مهم : مهم ترین چیز در انتخاب رشته رتبه در زیر  گروه است ، یعنی اگه داروسازی می خواهید ببینید رتبه تان در زیر گروه ۲ چند شده است و اگر پزشکی یا دندان پزشکی می خواهید رتبه تان در زیر گروه ۱ را بررسی کنید و در دانشگاه ازاد به تراز ها (نمره کل نهایی )در زیر گروه ها توجه نمایید که برا دریافت تراز های قبولی دانشگاه آزاد به همین سایت در زمان انتخاب رشته دانشگاه ازاد مراجعه نمایید.

تذکر مهم : این اطلاعات بروز رسانی خواهند شد لذا هرروز فایل رو مجددا دانلود کنید.

تذکر مهم : این اطلاعات بر اساس رتبه های قبولی در کنکورهای سراسری ۹۳ و ۹۴ میباشد.

لذا به کاهش ظرفیت قبولی رشته های روزانه در کنکور ۹۵ دقت فرمایید

با تشکر استاد حسین احمدی

نام فایل لینک جهت دانلود و پرینت
تجربی منطقه ۱ به صورت دستی دانلود
تجربی منطقه ۲ به صورت دستی دانلود
تجربی منطقه 3 به صورت دستی دانلود
ریاضی منطقه ۱ به صورت دستی دانلود
ریاضی منطقه ۲ به صورت دستی دانلود
ریاضی منطقه ۳ به صورت دستی دانلود
انسانی منطقه ۱ به صورت دستی دانلود
انسانی منطقه ۲ به صورت دستی دانلود
انسانی منطقه ۳ به صورت دستی

دانلود

هنر منطقه ۱ به صورت دستی دانلود
زبان منطقه ۱ به صورت دستی دانلود

توجه : برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد به لینک  رو برو مراجعه نمایید :  انتخاب رشته دانشگاه آزاد (لینک هنوز اماده نشده است)

توجه : برای دانلود دفترچه راهنمای انخاب رشته به لینک رو به رو مراجعه نمایید : دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ (لینک هنوز اماده نشده است)

توجه : داوطلبانی که درسی را ۱۰۰ درصد زده اند از موسسه هدیه دریافت خواهند کرد جهت دریافت هدیه اسم و رتبه خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۵۷۵۱ ارسال نمایید.


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس تلفنی